З чого все почалося?
«Foundation Coffee Roasters» - це проект, який стартував у 2014 році з ідеї, яку засновники виношували протягом 10 попередніх років, працюючи в кращих кавових компаніях країни, спостерігаючи і беручи участь в розвитку культури кави України.
Цілком природним стало бажання продовжити самостійний шлях, заснувавши компанію, яка виробляла б якісний і доступний продукт для людей і бізнесу України.
В основу компанії були відразу закладені 4 ключові цінності, які і ознаменували успіх на кавовому ринку і у клієнтів.
Сировина
1
Тому ми працюємо з кращими трейдерами України і Європи. Наші фахівці вибирають кращі зразки зеленої кави, які обсмажуються на професійному обладнанні ТМ «Giesen». Обсмажені кавові зерна вручну перебираються від дефектів, які можуть зіпсувати смак. Так ми гарантуємо чистоту кожної звареної чашки кави.
2
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ - ЯК ФУНДАМЕНТ ПОБУДОВИ КОМАНДИ.
Говорити про професіоналізм ще не означає бути професіоналами. У нас все навпаки. Ми постійно інвестуємо в свій розвиток.
Ми стабільні у своїй якості і не зупиняємося на
досягнутих результатах.
І ось ми ті, ким ви нас знаєте
Керуючись переліченими вище цінностями, сьогодні проект «Foundation Coffee Roasters» - це КОМПАНІЯ з уже 6-ти річною історією, 60 співробітниками, двома виробництвами, сервісною службою, двома кав'ярнями в центрі Одеси і більш ніж з 600 клієнтами в сегменті HoReCa, куди входять найкращі кав'ярні і ресторани України і найближчого зарубіжжя.
- база в ланцюжку створення кави.
5
3
КОМАНДА - ЯК ФУНДАМЕНТ
ЕФЕКТИВНОЇ РОБОТИ.
Особистості створюють наш бренд.
Ними рухають ідеї.
Люди - це наш головний актив.
Наша команда складається з унікальних, ідейних, і самовмотивованих співробітниках.
У нас є спільна мета.
4
КЛІЄНТ І ЙОГО ПОТРЕБИ -
ФУНДАМЕНТ ДОВГОСТРОКОВИХ ВІДНОСИН.
Клієнт - це той, заради кого існує наша компанія. Відносини з клієнтом - це те, чому у нас є улюблена робота. Потреби клієнта - це головний пріоритет.
ЯКІСТЬ - ЯК ФУНДАМЕНТ ДОВІРИ